Uplatnění reklamace

Vyskytl se problém se zakoupeným zbožím? Uplatněte na něj reklamaci.

 

                                                                                            Reklamace zboží:


reklamaceNa naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:

  • Pokud jste zboží používali na jiný účel než byl určen
  • Úprava a zásahy do struktury výrobku
  • Běžným opotřebením
  • Údržba v rozporu s návodem
  • Zanedbání péče o výrobek
  • Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

Naše výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že s nimi budete plně spokojen / á! V případě výskytu ojedinělých výrobních či jiných vad nás neváhejte kontaktovat. Rádi si s Vámi dohodneme způsob nápravy.

 

 

 

 

Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti:

  • vady musí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu podle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
  • záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním podle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
  • reklamované zboží nesmí být silně znečištěný, plesnivý, mokrý, silně zapáchající a to podle dikce zákona č.258 / 2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží se nebude brát do reklamačního řízení,
  • za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží,
  • údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném produktu (čistící, žehlící a sušící postupy nebo zákazy).

 

Adresa pro odeslání reklamace, vrácení nebo výměny zboží:

PRODEJNÁ BRIGHT SHOES   

Českomoravská 2420/15a

190 00 Praha 9

 

Jak postupovat?

Doporučený postup při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží:

  • Při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží, připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete zda žádáte zboží reklamovat, vyměnit nebo vrátit peníze. Jako předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat: _reklamacni_formular (1)
  • Ve formuláři stručně popište vadu zboží, v případě, že se jedná o nepoužité zboží, které chcete vrátit podle zákona do 14 dnů od doručení zásilky, stačí uvést číslo účtu nebo katalogové číslo produktu, o který máte zájem místo původně objednaného zboží, samozřejmě i velikost produktu.
  • Zboží spolu s vyplněným průvodním dopisem, nebo reklamačním formulářem zašlete bez dobírky na adresu.

Záznamy nebyly nalezeny...