Vrácení zboží

vraceni zbNejste spokojeni se zakoupeným zbožím? Máte možnost nám jej do 14 dnů vrátit. 

 

14-DENNÍ GARANCE VÝMĚNY

  • Milí zákazníci, pokud Vám zboží nesedí nebo se Vám nelíbí, můžete nám zboží do 14 dnů od doručení k Vám, v původním obalu a nepoužité vrátit zpět. Pokud budete chtít zboží vyměníme za jinou velikost nebo za zcela jiné zboží, nebo Vám vrátíme peníze zpět na Váš účet do 14 dnů od převzetí zásilky.
  • Na veškeré nabízené zboží garantujeme 14-ti denní záruku vrácení peněz!
  • V našem e-shopu nakupujete bez rizika!

 

 

 

Podmínky výměny a vrácení zboží

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, s písemným prohlášením, ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14 denní lhůty na uvedenou adresu. Termín 14 dní se počítá od dne doručení zboží.

Po odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, je smlouva považována za neplatnou. To, co bylo obsahem smlouvy se vrací beze změny, pokud změna byla nutná v rámci běžného obchodního styku. Vrácení se provede bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů. Zakoupené zboží je třeba odeslat na následující adresu


Při výměně nebo vrácení nepoužitého zboží je nutné dodržet následující podmínky:

  • Zboží musí být nepoškozené
  • Zboží nesmí být použit
  • Zboží musí být kompletní
  • Zboží nesmí být odebrána vysačky
  • Společně se zbožím dodejte popis vady, případně vypište reklamační formulář.
  • Na Zboží, které nám zašlete nesmí být vystavena žádná dobírková suma!
  • Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti:

    • vady musí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu podle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
    • záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním podle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
    • reklamované zboží nesmí být silně znečištěný, plesnivý, mokrý, silně zapáchající a to podle dikce zákona č.258 / 2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží se nebude brát do reklamačního řízení,
    • za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží,
    • údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném produktu (čistící, žehlící a sušící postupy nebo zákazy).

     

    Adresa pro odeslání reklamace, vrácení nebo výměny zboží:

    PRODEJNÁ BRIGHT SHOES   

    Českomoravská 2420/15a

    190 00 Praha 9

     

    Jak postupovat?

    Doporučený postup při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží:

    • Při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží, připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete zda žádáte zboží reklamovat, vyměnit nebo vrátit peníze. Jako předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat: _reklamacni_formular (1)
    • Ve formuláři stručně popište vadu zboží, v případě, že se jedná o nepoužité zboží, které chcete vrátit podle zákona do 14 dnů od doručení zásilky, stačí uvést číslo účtu nebo katalogové číslo produktu, o který máte zájem místo původně objednaného zboží, samozřejmě i velikost produktu.
    • Zboží spolu s vyplněným průvodním dopisem, nebo reklamačním formulářem zašlete bez dobírky na adresu.

 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: